Veelgestelde vragen
Hoe word ik klant bij De Graaf Spare Parts Service?
Als u zich wilt aanmelden als klant bij De Graaf Spare Parts Service dient u zich te registreren. Klik daarvoor op de knop ‘registreren’ rechtsboven op de homepagina. Hier kunt u uw gegevens invoeren. Nadat u het formulier verzonden heeft kunt u inloggen op de website van De Graaf Spare Parts Service en kunt u beginnen met winkelen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?
Klik op inloggen rechtsboven op de startpagina. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invoeren. Uw nieuwe wachtwoord wordt per e-mail naar u verzonden. Het wachtwoord dat u ontvangt is een tijdelijk wachtwoord, zodra u met dit wachtwoord inlogt op de website wordt u gevraagd een nieuw wachtwoord te kiezen.
Mijn wachtwoord doet het niet meer, wat moet ik nu doen?
U kunt het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik hiervoor op de knop ‘inloggen’ rechtsboven op de homepagina. Hier kunt u klikken op ‘uw wachtwoord opnieuw opvragen. Het wachtwoord dat u ontvangt is een tijdelijk wachtwoord, zodra u met dit wachtwoord inlogt op de website wordt u gevraagd een nieuw wachtwoord te kiezen.
Extra informatie bij de producten
In onze webshop ziet u soms bij de producten het veld ‘Maten’ staan. In dit veld vermelden wij hoeveel stuks van dit artikel er in uw auto zitten. U kunt bijvoorbeeld [PW 2] tegenkomen. Dit houdt in dat er per wagen (PW) twee van deze artikelen aanwezig zijn. Uiteraard kunt u de artikelen ook gewoon per stuk aanschaffen. In dit veld staan vaak ook de maten van het product vermeld.
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt uw bestelling betalen op de volgende manieren:- Creditcard
- iDeal
- Vooruit betalen
- Op rekening (alleen voor bedrijven, tenzij contant of onder rembours is afgesproken)
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u zowel het afleveradres als het factuuradres invoeren. Indien gewenst kunnen deze van elkaar afwijken.
Wat is de Routedienst van De Graaf SPS?
Van maandag tot en met vrijdag heeft De Graaf SPS een bus door Nederland en België rijden. We bezorgen dan bestellingen van klanten die op de route liggen. De service van De Graaf is alleen voor bedrijven en hangt af van uw besteldag, uw leverdag en uw orderbedrag. Voor meer informatie over de routedienst kunt u contact opnemen met de afdeling verkoop van De Graaf Automaterialen.
Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt op verschillende manier zoeken naar onderdelen. Op de startpagina ziet u links een zoekveld waarmee u kunt zoeken op trefwoorden, OE-nummers of DG-nummers. Onder dit zoekveld staan twee kopjes: Merken en Onderdelenboek. Als u op merken klikt kunt u kiezen uit Citroën, Citroën Klassiek of Peugeot. Vervolgens kunt u kiezen voor welk type u onderdelen wilt zoeken, bijvoorbeeld Traction of DS. Als u onderdelen voor uw Traction zoekt, kunt u ook zoeken via het Onderdelenboek. De Graaf SPS heeft namelijk het originele TA Onderdelenboek op de website geplaatst, inclusief tekeningen en originele nummers. Als u het artikel van uw keuze gevonden heeft kunt u het via de knop ‘plaats in winkelwagen’ eenvoudig aan uw bestelling toevoegen. U wordt dan automatisch naar de orderpagina doorverwezen. U kunt hier kiezen om verder te winkelen of uw order af te ronden.
Is er een snellere manier om mijn bestellingen te plaatsen?
Dat is mogelijk. Bovenaan de website, onder het logo van De Graaf Spare Parts Service, vindt u een veld waarmee u direct producten in de winkelwagen kunt plaatsen. In dit veld kunt u alleen producten vinden door gebruik te maken van de DG-bestelnummers of originele Citroënnummers. Artikelen die u hier invoert worden direct aan uw winkelwagen toegevoegd.
Kan ik eerder geplaatste orders terugzien?
De historie van de door u geplaatste orders blijft bewaard. U kunt alle orders inzien via de pagina ‘mijn orders. Om op deze pagina te komen moet u eerst ingelogd zijn. Na het inloggen ziet u rechtsboven de knop ‘mijn orders. Op deze pagina’s kunt u eerder geplaatste orders inzien en eventueel opnieuw bestellen.
Welk bankrekeningnummer gebruik ik om mijn factuur te betalen?
Ons bankrekeningnummer is NL28 INGB 0005301439BIC: INGBNL2A
BTW/VAT-nr: NL8029.74.351.B01
KVK Leiden: 280.64.135
Wat moet ik invullen wanneer ik een betaling wil doen en ik het betalingskenmerk niet meer kan vinden?
Vermeld uw naam, klantnummer en telefoonnummer bij de betaling. Zo kunnen we de betaling aan de juiste persoon koppelen.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u per e-mail de orderbevestiging. Nadat de order bij ons verwerkt is en als pakket aangemeld wordt krijgt u een automatisch e-mailbericht met daarin uw Track & Trace nummer. Vervolgens kunt u hier uw zending volgen. Natuurlijk hebben wij wel uw juiste e-mailadres nodig om u de code te kunnen toesturen. Twijfelt u of wij over het (juiste) e-mailadres beschikken, geef ons dan het juiste e-mailadres door via sales@dgasps.com
Hoe kan ik jullie op de hoogte brengen van eventuele klachten en complimenten?
Indien uw klacht betrekking heeft op een (verkeerd) geleverd artikel verwijzen wij u door naar de informatie over garantie en retouren op de servicepagina. Hier kunt u ook een retourformulier uitprinten. Doe het ingevulde formulier bij het onderdeel dat u naar De Graaf SPS terugstuurt. Het team van De Graaf Spare Parts Service zal na ontvangst zo snel mogelijk contact met u opnemen.Voor overige op- en aanmerkingen kunt u contact opnemen met onze afdeling marketing en communicatie via marketing@dgasps.com. Voor al uw andere vragen kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, of bel ons op +31 (0)71-541 94 50